Search:

Type: Posts; User: Danielle Thompson

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    762

    Shield

    Hey i logged in before zvz and checked my shield it had 22 hours left and i log in 5 hours later and my bubble had dropped snd i had been rallied. Luckly my friend shielded my account before full...
  2. Replies
    8
    Views
    1,008

    your servers are shitting themselves. kicking...

    your servers are shitting themselves. kicking people out of game, not loading in game chat lag ect... i used my wifi, my 3g, my neighbours internet, my other neighbors internet, wired ether net. all...
  3. Replies
    8
    Views
    1,008

    yes like your servers! lol

    yes like your servers! lol
  4. Replies
    1
    Views
    541

    Poll: Server lag

    My guild and myself has been experience major server lag. chat lag. march lag. all round lag. i know its not my connection because i have a steady connection and can prove it also via Mini Netword...
  5. lmfao thats ur fault for spending on troops i...

    lmfao thats ur fault for spending on troops i stopped spending after i got t4 because troops are built to die lol. what are your commander buffs? if u buy boxes and medals and max that that is how...
  6. Replies
    8
    Views
    1,295

    has taken over 2 weeks for a bug that caused me...

    has taken over 2 weeks for a bug that caused me to lose 100k troops mostly t4 , they reply shitty replies saying there is no bug and shit. finally after 5 emails and i still get no compensation and...
  7. Replies
    8
    Views
    1,295

    same here again. how many bugs u want to have...

    same here again. how many bugs u want to have with these new updates. i am disgusted
  8. Replies
    4
    Views
    656

    i have been having the same issue but just on one...

    i have been having the same issue but just on one account but on the same device, it is not the memory lol. check mate again
  9. Replies
    8
    Views
    1,008

    your game server lagged all day yesterday, i made...

    your game server lagged all day yesterday, i made sure i had precautions to check it wasn't my connection, most of my guild and myself had extreme lag, and failure to load. please stop blaming us due...
  10. Replies
    17
    Views
    2,560

    you clearly don't see what i am talking about...

    you clearly don't see what i am talking about lol..... it said my form was correct and then it changes during the actually attack
  11. Replies
    17
    Views
    2,560

    i had the form set before i sent the march, t4f...

    i had the form set before i sent the march, t4f can check the logs. yes but do u see in the video it said i had correct formation, thats what made me lose not the fact the form was wrong because i...
  12. Replies
    17
    Views
    2,560

    watch the second video, that's what i'm mad...

    watch the second video, that's what i'm mad about, other wise i would have pulled my occupy.
  13. Replies
    17
    Views
    2,560

    https://www.youtube.com/watch?v=NQSJmF0Az4Y ...

    https://www.youtube.com/watch?v=NQSJmF0Az4Y

    you happy now? thx for compensation when i get it xxxxxxxxx
  14. Replies
    17
    Views
    2,560

    just for you ill make a video showing you what...

    just for you ill make a video showing you what happened.
  15. Replies
    17
    Views
    2,560

    i had my form set before i sent my march, i didnt...

    i had my form set before i sent my march, i didnt touch my formation before recording the video... i set the defense form correctly you know because i'm defending from an...
  16. Replies
    2
    Views
    1,043

    same here for me, my 4s can barely play the game...

    same here for me, my 4s can barely play the game anymore :(
  17. Replies
    17
    Views
    2,560

    Bump.......

    Bump.......
  18. Replies
    17
    Views
    2,560

    Defence glitch

    So i was occupying enemy land with my full march of t4-t3 and the enemies t4 player tried to hit me so i baited them, i got their attack formation so i set my defense form to counter their attack (so...
Results 1 to 18 of 19